Bro tävling o Knivsta tävling

Hinner inte sitta här så mycket som jag från början hade tänkt



Förra helgen var jag o Alice till Bro o tävlade, men vi var lite föööör tagggade så vi nollade rutan (Börjar bli trött på det) Det är ju det roligaste Alice vet, Men det verkar lätt bli  en liten tass utanförMen vi åkte hem med en ny tanke om att träna annorlunda, Ett  mera bestämt träningspass. Bort med onödiga bollar...Röstbelöning o godis ska det vara istället


Så igår var vi till Knivsta på tävling o det kändes riktigt bra, Kände att jag hade kontroll på det hela,
Vi skrapade ihop 295,5 poäng o är så himla jätte glad över min lilla Alice. Det betyder nu att vi får vara med i Juni i StockholmHoppas verkligen nu Birgitta o Lizzie att vi får slåss tillsammans där

Kommentarer
Postat av: Marie L

Grattis till fina poängen i Knivsta och till SM platsen, va kul! Lycka till på helgens tävlingar och GLAD PÅSK!

Kramar från oss

2011-04-20 @ 22:35:39
URL: http://www.123minsida.se/Minos

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0