Rättvik,Träna och Öregrund

Förra veckan var vi i Rättvik, Det är ju hur fint som helst där





Emelie,Felicia,Peter,Daniel,Lollo grillar innan det kom en rejäl regnskur, Men det var bara första dagen det var så, Sen lyste solen varje dag.


T.o.m Alice badade, som hon aldrig gör annars. Dagarna gick tyvärr jätte fort o så var det dags att åka hem igen



Väl hemma igen så var vi o tränade på klubben med Suzanne,Madicken o Bellman, Ingen bild från vår träning men en rolig dag hade vi i alla fall, Hann med o fika lite också, En nyttig träning då Alice börjar att tjuvstarta igen som vi måste ha bort till tävling nu i helgen.




När jag åkte hem från träningen hörde jag att Jack Wreeswijk skulle till Öregrund, Försökte få med mej någon men ingen ville, Till slut övertalade jag stackars Emelie som skulle jobba natt..
Det blev en jätte trevlig kväll i Öregrund






Där märktes det, att nu håller kvällarna på att bli mörka







Kommentarer
Postat av: Yvonne

Du skulle ha frågat mig. Jag skulle gärna ha hängt med dig och lyssnat. Kram Yvonne.

2011-09-02 @ 21:34:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0