Varmt på tävling

Idag går mina tankar till Norge, Finns inga ord....

Igår var det tävling i Bro, Både Alice o Lina skulle vara med, Fruktansvärt varmt denna dag, Det var 30 grader när vi kom dit


Eliten gick först, Fick dk på platsliggningen. Första gången vi gjorde z, Missade sittande igen, Lättar före kommando hade vi på apporteringarna, tog en 10 på rutan. Slutade på 262 poäng o en 4 placering. Vann gjorde Lena med Sky 2a Mona med Arvid 3a Malin med Sam. Jätte grattis!!



Sen blev det 3ans platsliggning, som inte alls blev rolig, När jag stod där bakom hörde jag någon som skällde. Det lät precis som Lina. Det blev för hårt tryck för henne där tror jag.Mycket folk som tittade på henne också... Sittandet gick bra men inte fria följet , Sittande under gång gick bra, Inkallningen lite för lång broms sträcka , vid rutan sprang hon mot domare, Där kände jag att det var dags att bryta, Tänkte när jag stod där att Neeeee... nu blir det spår ett tag framöver... Kändes så bra i veckan då vi tränade med Suzanne o Madicken, Men vi håller tummar o tassar för dom både i morgon med fåren o lydnad i veckan o stort Grattis till dom som fixade Ikl 1 idag med en 4 placering 



Felicia o Leo har varit o spårat idag , tog alla vinklar o apporter men den första apporten var lite annorlunda

 


Det var lilla Tubbe som satt sej mitt i spåret



Alice o Lina körde uppletande med olika sorters vantar, sedan har jag nu börjat med kryp med Lina , Imorgonbitti ska hon få ett spår har jag tänkt

 Öregrund en fiiiiin sommarkväll.......

 




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0