Semester

Nu har jag 7 veckors semester, Det blev så för att jag sa upp mej från mitt jobb o slutade där i Onsdags. Fick ett jätte fint halsband av Meta, som jag kommer att sakna jätte mycket. Fick blommor o presentkort o avskedsfika.

                               

Midsommaren har gått lugnt till,  Medans alla var ute i Hållnäs tog jag hand om hästen,Hundarna o katterna som jag åkte runt o gav mat.

       

I dag var vi ner till badet för att träna lite men det var sååååå himla hett så det blev inte långrandigt där, Kommer att åka till skogen i kväll istället o spåra har jag tänkt..

                          

Nästa helg blir det Söderhamn med Alice, Var med förra året också ,Hoppas det inte blir alltför varmt bara... 

  i kväll ska det grillas, vi fick en Looft Lighter o grillväska av Ulf som ska provas..


Kommentarer
Postat av: Marie l

Va häääärligt med 7 veckors semester, ha det så bra på den!

2011-06-27 @ 14:47:50
URL: http://www.123minsida.se/Minos
Postat av: Erika Bolund

Hej! vad kul dina poster är. lär definitivt läsa igen. =) Hoppas du har en kul dag :p

2011-06-29 @ 15:47:11
URL: http://jade.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0