Grattis Daniel 24 år idag!!

Åren börjar gå riktigt fort nu, Min lilla Daniel hjärta fyller i dag hela 24 år, Fattar inte vad dom åren har tagit vägen  


Minns när han var 2 månade o bara skrek hela tiden av kolik o jag önskade att han varit 2 år istället.  


En härlig tid som jag ofta saknar, Tur att man knäppte mycket kort
Så man har lite att ta fram


Våren 88 i sällskap med Cockern Fredde o Schäfern Fia.

Om vi går framåt i tiden till idag så har jag o hundarna varit o tränat på klubben, Fin vår dag fast lite kallt, Körde igenom alla moment med både Alice o Lina, Leo fick lite "stanna kvar" övningar, Längtar lite till o börja spåra, Kikar lite runt om det börjar bli taim men vi får nog vänta lite till


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0