1 Advent

 Nu går vi mot en härlig tid, Det tycker i alla fall jag

                               
Idag var jag med om en märklig sak, Hade lämnat bilen o var på gående fots, hade en ung kille framför mej kanske i 25 års åldern.. Vi går efter varandra på trottoaren mellan husen bakom fågelsången.. Vi möter en gammal utländsk tant på ca 80 år. Först möter killen henne o hon börjar flirta med ögonbrynen o ler med ett tandlöst grin mot honom o säger högt: Ska du med hem till mej?? Killen säger ingenting men vänder sej om efter henne .. Sen möter hon mej o hon ändrar fort ansiktsutryck till en svart farlig blick, hon går mot mej o jag känner en konstig rysning, väljer att gå ut på gatan för att slippa möta henne men hon går ut i gatan hon med , fortfarande emot mej när vi nästan är mitt emot varandra höjer hon käppen o säger högt JÄÄÄÄVLA HORA!!!! Blir så förvånad av vad hon sagt så jag vänder mej också om o tittar ännu en gång, naturligtvis gör hon samma sak o skriker till mej ännu en gång samma sak JÄÄÄÄVLA HOORA!!!
Blev så himla ställd av vad hon vräkte ut sej o samtidigt blev jag sååå full i skratt

  Ha en bra första Advent!!!!!


Kommentarer
Postat av: Susans

Vilket psykfall. Obehagligt fast hellre det än att hon raggade på dig med ;)

Trevlig 1 Advent / Kram

2011-11-25 @ 01:57:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0