+8 grader idag



KOnstigt väder  vi har, För 2 år sedan den 26/11 var det snöoväder, Den dagen minns jag som igår, Det var kvällen då Mindy somnade in..



Dom här sista dagarna har jag tillbringat o jagat läkare till Felicia, Då hon inte tålt pencillinet som hon har fått, Det har inte varit kul kan jag lova, Det blev så illa att hon inte tålt något som hon har fått utskrivet, Hon har fått blåsor överallt av var enda sort :(((((

det  ha blivit lite dåligt med träning sista tiden, Tränade vid klubben med Jessika o hennes goa rottisar sen var jag förra helgen i Uppsala o tränade med gruppen. Leo har nu fått hormonerna på plats igen efter Jizas löpning. När han var på agility kursen råkade han pinka på kursledaren, Precis som om han glömmer bort sej. Han har haft det lite jobbigt,Snart är det Alice o Linas tur också o det bör bli när som helst. Har märkt det på Alice då hon är lite låg just nu



Ha en trevlig advent

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0