Km

Förr förra helgen var det tävling i Valbo, Tävlade med Alice och hade platsliggning med Lina, Vi kör platsliggning överallt numera. På tävlingen skrapade vi ihop 288 poäng, Hon satt inte i dumrutan, Stressigt fritt följ  men annars var jag riktigt nöjd när vi åkte hem. Hade en jätte trevlig dag där o vädret var kanonfint..



Förra helgen var det dags för tävling i Tierp o även KM. Började med elit programmet där vi körde en kanonfin dumruta denna gång men däremot en 8 i platsliggning då hon tänkte ligga kvar. Flyttade sej framåt i fjärren men annars var jag jätte nöjd, vi tog en 9a i fria följet :)))) 288,5 Erik o Selma var också med o kom 3a.

Bilden lånad från TBK Foto: Eva Ivarsson

Vi har varit med varje år o kämpat om Km men aldrig vunnit men nu var det dags. 2a kom Stina med Freak Le Chics

3 an gick mitt på dagen så då var det dags för Lina, Platsliggningen gick fint, fast  jag fick säga till henne några gånger innan hon lade sej så vi tappade lite poäng där.
Hon var glad o allert så vi tappade lite här o där men det är ju bara o träna på ännu mera. Rutan hade vi allafall 9,5 metallen också. Vi slutade på 249 poäng . 6 poäng från ett första pris


Bilden lånad från TBK Foto: Eva Ivarsson
Vann gjorde Stina med Trolla vi 2a o 3a Stina med Freak Le Chics
Stina hade för övrigt en nolla i hoppet men tog ett första pris ändå..
Birgitta o Lizzie kom också så vi kommenderade dom efteråt .

Önskar alla en trevlig Helg

Kommentarer
Postat av: Yvonne

Vad glad jag är att jag kom på hur man lägge in kommentar har inte fårstått det förut. Vad duktiga ni är, du och dina hundar. Snälla lägg inte ner hemsidan. Det är så roligt att följa hur duktiga ni är. Kram Yvonne.

2011-10-29 @ 22:43:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0