Selma o Uppletande

För några veckor sedan kände vi något konstigt i Selmas sår, Hon operade bort livmodern för ett år sedan, i det såret var det som en mjuk klump, När vi nu kände i Söndags hade det blivit större o hårt.. Emelie fick en tid till veterinär o det kändes mycket sorgligt när han sa att det var helt klart en farlig förändring. Nu gäller det att det inte har hunnit sprida sej...Han ska gå igenom knölen nu på Tisdag..  Åren har gått fort o man glömmer lätt att hon blir 10 år nästa gång



Idag har jag o hundarna varit i skogen o kört uppletande, alla grejor blev upphittade o alla 3 var nöjda o trötta när vi begav oss hemåt igen



Här har Lina hittat en vante som hon glatt kommer in med



Leo har också hittat en vante, Han brukar ha svårt att sitta o vänta på sin tur men idag var han jätte duktig på att vänta, Annars kan man höra vad han säger JAG JAG JAG Min tur!!!



Den snabbaste denna dag var Alice,Full rulle, Ibland tror jag hon sitter o memorerar var jag lägger grejorna.  Sen gick vi hem till luskammen som vi får göra varje gång för att leta fästingar....Just nu är det för jäkligt med dessa odjur....




Kommentarer
Postat av: Susan

Hoppas det går bra för Selma.

Skönt med en nöjd flock efter lite arbete.

Kram Susan

2011-09-19 @ 20:26:26
URL: http://www.manhofs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0