Det går upp o ner

Det är fortfarande ett upp-o-ner kämpande med Linas svans, i Onsdagskväll var det dags igen, då tyckte jag att det fanns ett stygn kvar o svanstippen såg inte bra ut, Till veterinär igen!! ett stygn fanns kvar o svanstippen är på väg att lossna!! Ju längre den sitter kvar desto mer läker det innifrån. Så påsken har Lina tillbringat i största möjliga lugnhet. Hon har fått en isoleringsrulle att ha på svansen av Rose-Marie o den gör jätte mycket verkan, fick även låna ett specialsytt täcke, o den funkade kanon när bandaget var på, sen åkte tyvärr svansen ut. Idag Påskdagen ser det lite bättre ut, hoppas hoppas att tippen sitter kvar.

http://www.dailymotion.com/video/xlrnds_peter-joback-haromdan-nar-jag-var-ung-live-charles-aznavour-hier-encore-swedish-pop-singer_music

Påskafton var jag till Knivsta o tränade, svinkallt var det, trodde jag skulle frysa ihjäl. Träffade Suzanne o Erik från Märsta. Jag provade en ny variant på fjärren att stå bakom men det var svårare än jag trodde.

Har också hunnit med ett Ikea besök med Yvonne, jätte kul, Tog en lunch där, Alltid gott :))





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0