Kall vår...

igår snöade det för fullt, tur att vinterdäcken ännu sitter på... Vintern verkar vilja vara kvar :(( Linas svans är iallfall på stor G nu, efter 2 månaders tratt användning går det  nu tack o lov mot sitt slut.. Jag blev bra, rädd på påskdagen då svanstippen lossnade, jagade veterinär o det var inte såååå lätt . Fick tag på distriktveterinären o han sa att jag skulle avakta o se o ge henne smärtstillande över helgen om inget annat tillstötte, Det rann var från svansen men sedan lugnade det ner sej o torkade ihop så hon behövde aldrig något veterinär besök igen.



Idag har Lina fått varit o tränat lydnad för första gången på MYCKET länge, och hon var såååå lycklig så det gick knappt att ha ordning  på henne alls, hoppade o studsade omkring.... Hon fick ett spår för några dagar sedan också, det var också populärt.



Nu gnäggar vi vidare mot nya mål.....


Kommentarer
Postat av: Yvonne

Hej Marie!

Jag provar på att skicka en kommentar igen. Få se om det lyckas denna gång. Kram Yvonne.

2012-05-16 @ 10:24:16
Postat av: Yvonne.

Jag lyckades denna gång. Vilken bra bild på Felicias häst.

Kram Yvonne.

2012-05-16 @ 10:25:54
Postat av: Yvonne

Det var länge sedan du skrev något på bloggen. Jag som tycker att det är lite trevligt att läsa om vad du och dina hundar har för sig för något saknar det.

Men hoppas att allt är bra med dig och din familj inklusive alla djur. Kram Yvonne.

2012-05-25 @ 23:14:52
Postat av: Marie

Joo jag ska. Har varit lite mycket bara... :)))

2012-05-28 @ 17:09:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0